czwartek, 17 września 2015

Półmetek, 20 tydzień, pierwsze ruchy i małe komplikacje

Cześć kochanie :* W zasadzie nie wiem od czego mam zacząć, tyle czasu myślałam nad tym postem, tyle pomysłów kłębiło mi się w głowie ... To już 20 tydzień, jesteśmy na półmetku. Jeszcze tylko następne 20 tygodni i będziesz z nami :) ( bo mam cichą nadzieję,że jednak aż tak bardzo nie będziesz śpieszyć do mamy i taty i zostaniesz jak najdłużej w brzuszku - w najbezpieczniejszym dla Ciebie miejscu :) 

Mam nadzieję,że jest Ci tam dobrze, cieplutko i lubisz po prostu to miejsce.Mówię do Ciebie jak najwięcej tylko mogę, w każdej wolnej chwili dotykam brzuszek  a ty od jakiegoś czasu odpowiadasz mi na to coraz to mocniejszymi kopniaczkami :)  Czujesz mój dotyk, słyszysz mój głos i tata coraz bardziej przełamuje się do tego aby więcej do Ciebie mówić. Na początku czując Twoje ruchy (pod koniec 16tc) były one bardzo delikatnie, takie poruszanie się ciągle w tym samym miejscu, teraz masz coraz mniej miejsca a ja coraz bardziej czuję Twoje ruchy. Rośniesz jak na drożdżach, w coraz szybszym tempie. 

W 20 tygodniu ciąży  mierzysz ok.17 cm i ważysz 300g. Na Twoich paluszkach zaczynają formować się maleńkie paznokietki. Twoje serduszko jest już na tyle duże,że może jest usłyszeć podczas badania zwykłym stetoskopem. Na Twojej główce zaczęły się pojawiać pierwsze włoski. 

W tamtym tygodniu nieźle się z tatą wystraszyliśmy, okazało się że przygotowujesz się już do porodu i musiałam iść na kilka dni do szpitala. Na szczęście dosyć szybko mi to zleciało i od piątku jestem już w domu. Co prawda muszę leżeć dla Twojego dobra ale jestem dzielna, więc dam radę. Mam od wszystkich mega pomoc, do tego mnie odwiedzają,więc nawet aż tak bardzo się nie nudzę. Podczas badania USG ukradkiem zobaczyliśmy co Ci się skrywa między nóżkami. Teraz to już żadna tajemnica, bo wiemy że w moim brzuszku jest mały chłopiec :) Jeszcze trochę i będziemy powoli urządzać Twoje własnego gniazdko- Twój pokój. Łóżeczko już wybrane, trzeba tylko zamówić i je skręcać ale nie chcemy się też za bardzo śpieszyć.Proszę Cię synku, nie śpiesz się za bardzo na ten świat i siedź u mamy jeszcze co najmniej 16 tygodni. Poznamy się w tym czasie jeszcze bardziej, a ty urośniesz na dużego i zdrowego chłopca. 

A teraz wstawiam Ci zdjęcie 'Twoje domku' w 20 tygodniu ciąży.





Kochamy Cię brzdącu <3!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz